Prípravné zápasy

3.8.-17:00
SNV - PL "A"
2:6 (1:2, 0:2, 1:2)
6.8
Lipt.Mikuláš - SNV 
2:3
10.8.-17:00
SNV-B.Bystrica "B"
9:0
12-14.8.
Turnaj v Sanoku (PL)
17.8.
BB "B"-SNV
3:4(2:1, 1:1, 0:2)
20.8.
Martin - SNV
4:2 (0:1, 2:1, 2:0 )
25-27.8.
Spišský pohár
30.8.
SNV - SR 20
5:4 (2:1, 0:3, 3:0)
31.8
.

Miškolc - SNV
3:8 (0:2, 1:4, 2:2)
3.9
SNV - Trebišov 
7:2 (1:1,2:0,4:1)

zoznam lekarov
INFO





zoznam lekarov
Tabuľka 1. Hokejovej ligy
1. Trnava 0 0:0 0
2. Brezno 0 0:0 0
3. Topoľčany 0 0:0 0
4. P. Bystrica 0 0:0 0
5. Senica 0 0:0 0
6. D. Kubín 0 0:0 0
7. Piešťany 0 0:0 0
8. SNV 0 0:0 0
9. Michalovce 0 0:0 0
10. L. Mikuláš 0 0:0 0
11. Bardejov 0 0:0 0
12. Trebišov 0 0:0 0
13. Prešov 0 0:0 0
14. Detva 0 0:0 0
zoznam lekarov
Výsledky 1. kolo
TRN
čaká sa
DTV
BRE
čaká sa
PRE
TOP
čaká sa
TRB
PBY
čaká sa
BAR
SED
čaká sa
LMI
DKU
čaká sa
MIC
PIE
čaká sa
SNV
zoznam lekarov
Anketa
Aké je vaše záverečné hodnotenie sezóny?

Skončilo to tak, ako som očakával
Škoda, no chlapcom nemožno uprieť snahu
Na začiatku sezóny som očakával oveľa viac
A sme opäť tam, kde si zaslúžime



Výsledky
Ďalšie ankety

Hlasov: 1112
Komentárov:: 0
zoznam lekarov
Najčítanejšie články
· 1: Zimný štadión v Spišskej Novej Vsi - FOTOGALÉRIA
· 2: Do prípravy na ľade sa zapojilo 37 hráčov ! + FOTOGALÉRIA
· 3: Marián Horváth a Eduard Giblák boli odvolaní!
· 4: FOTOGALÉRIA: Novinky na Zimnom štadióne v Spišskej Novej Vsi
· 5: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list
zoznam lekarov
Počítadlo
TOPlist
zoznam lekarov
Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list
Otvorený list vedeniu mesta a hokejového klubu, (urbi et regimen)





Vážený pán primátor, vedenie mesta Spišská Nová Ves, vedenie hokejového klubu HK Spišská Nová Ves. Bol som poctený úlohou zhodnotiť sezónu 2007/2008 z pohľadu fanúšika a človeka pochádzajúceho priamo zo srdca hokejového fanklubu W.B.W., o.z.
O našom fanklube sa už veľa hovorilo, veľa písalo. Či už na stránkach rôznych klubov a fanklubov, alebo v novinách. A v drvivej miere to boli správy pozitívne. Asi medzi najpozitívnejšie správy patrili tie, ktoré hovorili o profesionalite, o výbornom prístupe a obrovskej oddanosti veci, pre ktorú sme vznikli. Málokto však tuší, ako to celé vznikalo, a ako prebiehal proces zrodu W.B.W. ako ho poznáme dnes. Náš fanklub sa začal formovať už minulú sezónu počas play-off zápasov. Niekde tam má pôvod myšlienka založenia občianskeho združenia. V priebehu leta sme sa stretli, a pripravili sme veci, ktoré sú nevyhnuté pre založenie takého spolku. Spísali sa stanovy, a 21.7.2007 sa uskutočnilo ustanovujúce Valné zhromaždenie, ktoré navrhnuté stanovy schválilo a tie boli následne poslané na registráciu na Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky. A prišiel deň D. Deň, na ktorý sme všetci čakali. 21.9.2007 sme boli zaregistrovaný.

     Ale ešte predtým sa veľmi veľa udialo. Spišský pohár, prípravne zápasy, prvé výjazdy, oslavy 75. výročia vzniku klubu. Sezóna ešte poriadne nezačala, a už bolo o čom hovoriť. Už sme mali čo oslavovať – Víťazstvo v Spišskom pohári. Prišiel prípravný zápas v Košiciach, kde sme sa nenechali zahanbiť a aj keď v skromnom počte, podporovali sme náš klub v neďalekých Košiciach. Po domácom zápase s Košicami sme v rámci budovania dobrých vzťahov pozvali fanúšikov Košíc.

     Po prípravných zápasoch prišla sezóna. Nikto z nás nepripúšťal nič iné, iba jasné víťazstvo v lige a postup do Extraligy. Na prvom domácom zápase sme od vedenia HK SNV dostali dresy a permanentky. Ďakujeme za tento prejav, ďakujeme za Vašu spoluúčasť. A tak sme sa s odhodlaním pustili do povzbudzovania. Či bolo dobre, alebo zle, či sa darilo, alebo nie. Stále sme stáli za našim klubom, a s tichým mottom Fandíme slušne sme hnali našich dopredu. Oblečený v dresoch, v rukách bubny, burcujúci potlesk. Počas sezóny sme uskutočnili niekoľko výjazdov, Prešov, Bardejov, Banská Bystrica. A už tam sa ukázala slabosť primátora pre hokej. Podporil nás, prispel nám na cestu. Za čo sme mu nesmierne vďační. Nič nie je ideálne, a prišli aj slabšie chvíľky, ale základnú časť sme vyhrali.

     Kým sme čakali na svojho súpera, tak sme spolu s Košičanmi boli fandiť v Kežmarku, a ďalej sme rozvíjali naše dobré vzťahy.

     Play-off, práve teraz sa pre nás začína tá pravá sezóna. Práve teraz sa pre nás aj hráčov začína ten pravý boj o miestenku medzi elitu. Kde sme sa pohli, tak tam nás ľudia spoznávali a hovorili, aký sme výborný fanklub, ako nám to dobre ide, a všetci spoločne verili v postup. Všetci sme boli sklamaní, keď sme sa dozvedeli, čo bude s posilami, ktoré mali prísť. Padali prvé názory o tom, že to nebude také jednoduché ako sa zdalo na začiatku sezóny. Ale verili sme. Prešli sme cez Piešťany, prešli sme cez Prešov. Dva výjazdy v Bardejove na podporu našich proti Prešovu sa opäť uskutočnilo za podpory primátora Jána Volného. Ešte jeden domáci zápas, a bolo tu vytúžené finále.

     Vzostupy a pády. Len škoda že tých pádov bolo v tejto sérii viac, ako tých vzostupov. Vyhratý zápas. Z 2:0 na 2:3 po predlžení. To nalomilo mnohých optimistov a zlomilo pesimistov. Druhý deň, druhý šok. 1:4. Vtedy sa vo fanklube hovorilo o dvoch veciach. Plný dom, a málokto povzbudzuje. Tá druhá? Prečo hráči po zápase hneď odišli? Prečo sa nepoďakovali za povzbudzovanie? To sme boli až taký slabí? Opäť nás podporil primátor, a urobili sme výjazd do Banskej Bystrice. Na tretí aj na štvrtý zápas. Ten tretí nás postavil na nohy. Doslova. Tretí domáci, celkovo piaty  zápas v sérii. Aj keď si to pred prvým buly nikto z nás nechcel pripustiť, bol aj posledný. Urobili sme pokus. Po mnohých rokoch sme presťahovali stanovisko fanklubu. Mnohým sa tento pokus nezdal, mnohým sa to páčilo. Celý zápas sa niesol vo výbornej atmosfére, k čomu do veľkej miery prispela početná enkláva fanúšikov Banskej Bystrice. Škoda, že zápas vyhrala Bystrica. To v čo sme celú sezónu verili, to, o čom sme snívali, to, čo nás ťahalo dopredu sa v ten sobotný večer rozplynulo. Extraligový sen sa vyparil. Šokované pohľady, smútok, slzy. To všetko bolo v ostrom kontraste s burácajúcim sektorom pre hostí. Podávanie rúk s hráčmi bol len začiatok „osláv“ konca sezóny. Pogratulovali sme Bystričanom, a rozlúčili sme sa so štadiónom. Tak opäť raz v auguste na Spišskom pohári.

     Ale nie len povzbudzovaním je fanklub živý. Urobili sme niekoľko akcií. Bol sa hrať futbal, hrali sme hokej, niektorí spolu silvestrovali, oslávili sme vznik nášho fanklubu. Vyrábali sme transparenty, cestovali po bubny, urobili webstránku.... Bolo toho dosť. Bola to ťažká sezóna, a máme sa ešte veľa čo učiť ale budeme robiť všetko pre to, aby sme boli čo najlepší.

     Na záver mi asi ostáva sa poďakovať. Ďakujem vedeniu klubu, ďakujem vedeniu mesta, ďakujem všetkým, ktorí si našli cestu na štadión. Ale hlavne ďakujem všetkým členom fanklubu, ktorí si za to, ako celú sezónu povzbudzovali, ktorí sa snažili. Dúfam, že na budúcu sezónu sa opäť stretneme v hojnom počte, opäť budeme skvelá partia, a opäť budeme profesionálne fungujúcou organizáciou.

     Bolo, je, a bude mi cťou s Vami spolupracovať.

Tomáš Varga - člen fanklubu W.B.W.

Publikované: Pondelok, 14.04. 2008 - 20:53:40 Od: Beks



Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: NozziY (3_RbK_3@azet.sk) - Pondelok, 14.04. 2008 - 21:53:57
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.fanklub.hk-snv.sk
..veľmi pekne napísane...fest sa mi to páči...

Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: rasto (grundik1@azet.sk) - Utorok, 15.04. 2008 - 06:42:48
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://hk-snv.sk
isto ze je to perfektne napisane .Cele zhrnutie sezony v jednom clanku super skoda Finale ale uvidime co bude na rok mozno

Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: bajtakk (bajtak_47@azet.sk) - Utorok, 15.04. 2008 - 13:30:27
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.webgame.cz
velmi pekne napisane, slzy na krajicku ... fakt skoda, ten prvy zapas bol kamen urazu... vsetko mohlo byt inak... no dufam ze teraz to nevzdame a na buduci rok ideme hore

Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: abc15 (matka1417@azet.sk) - Utorok, 15.04. 2008 - 17:19:21
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
aj tak nechápem čo tym chcel povedať? podakovať sa? ok....ale je na mieste či je aj začo ďakovať vedeniu klubu. za pernamentky, či dresy? podľa mňa tieto veci dávajú aj v iných fankluboch, čiže fakt neviem prečo tam je že vedeniu klubu...
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: vargy (t.vargy@gmail.com) - Utorok, 15.04. 2008 - 19:29:02
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.activetrader.sk
 
Myslim, ze ak ti niekto nieco da, tak je namieste sa podakovat. Vola sa to slusnost. Je to elementarny prejav ludskej vychovanosti. Ked ty nieco take nevies, tak ta lutujem, aj tvoje pripadne potomstvo.
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: abc15 (matka1417@azet.sk) - Streda, 16.04. 2008 - 15:03:11
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
najhoršie je podľa mňa to, že si to povedal za všetkých fanúšikov, ale vargy najskôr rozmýšlaj a potom 2x konaj a píš tie svoje otvorené listy sám za seba. najviac riťolezecký list aký som v živote čital...osobne verím tomu, že s tebou nesúhlasí minimálne 70% ľudí, čo chodia na hokej. ja vychovaný som, ale nebudem niekomu ďakovať za to, že ma celý rok klame a neurobí všetko pre to, aby zrobil to, čo povedal ( hovorím o našom duu K+K ). ty im asi máš začo ďakovať, všaaK ?
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: vargy (t.vargy@gmail.com) - Streda, 16.04. 2008 - 15:41:10
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.activetrader.sk
 
Takze:
ad 1) Ten list si najprv precitalo par ludi z fanklubu, a nikto nemal nic proti tomu, co tam je napisane,
ad 2) Keby si ma poznal, tak by si vedel, ze rozmyslam nad tym, co pisem, a ma to hlavu a patu,
ad 3) Keby si ten list cital poriadne, tak by si pochopil, ze som hodnotil sezonu fanklubu, ktora aj napriek tomu, ze SNV neposutupila do EL, bola pomerne uspesna,
ad 4) Ak by si si ten list skutocne dobre precital, tak by si videl, ze som ho pisal vo svojom mene, o com svedci prva veta, aj podpis,
ad 5) Ak ma chces s niecim konfrontovat, tak to vyslov, respektive napis priamo, narazam na poslednu vetu v tvojom prispevku.
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: ondrej (andrew.slovakia@post.sk) - Streda, 16.04. 2008 - 16:35:21
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
LOL no neda mi zeby som nezareagoval,,, LOL ty isto zabavny clovek si myslim :-D TAKZE SEZONA JE "USPESNA" AJ KED SA NEPOSTUPILO HEJ ? fajneeeeeeeee :-D
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: vargy (t.vargy@gmail.com) - Streda, 16.04. 2008 - 16:40:11
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.activetrader.sk
 
Ano, fanklub zaznamenal uspesnu sezonu. Urobilo sa mnoho pozitivnych veci. Mozno sa ti to zda transcendentalne, ale je to tak.
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: ondrej (andrew.slovakia@post.sk) - Streda, 16.04. 2008 - 16:55:33
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
jaj taak si to myslel :-) ok berem
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: xDODOx (adminxdodox@centrum.cz) - Streda, 16.04. 2008 - 00:47:15
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.rehoc.net
 
Suhlasim s tebou! Myslim, ze ste sa podakovali raz, ked ste to dostali v ten den ak je vas doma vychovali. A teraz nemate za co dakovat klubu! Keby som pisal tento list, tak ho napisem vedeniu klubu za to ako vas celu sezonu tahali za nos! Bolo jasne, ze s tym kadrom aky sme mali na postup nemame! Aj ked nemozem zapriet snahu chalanov. Bolo velke gesto z ich strany ak sa prisli s vami rozlucit a davali vam ich medaily. Ale duo KK novovestky hokej potapa ako ked sa potapal Titanic! Pomaly, ale iste! Pozrite sa na mladez v Spisskej! Su to sikovny chalani je potrebne do nich este viac investovat a myslite si, ze vedenie klubu preto nieco robi? Mam v rodine maleho hokejistu.
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: xDODOx (adminxdodox@centrum.cz) - Streda, 16.04. 2008 - 00:51:10
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.rehoc.net
 
pokracovanie:
a viem ake to je financne narocne to, aby ten hokej mohol hrat! Vsetko mu musia rodicia kupovat sami! Od klubu nedostane nic. A potom sa spytajte seba preco je malo hokejistov v pripravkach! Stoji to nenormalne prachy a na Spisi tych penazi moc nie je.. to viete sami. Samozrejme cest vynimkam. Ale som si na 100 % isty, ze kolko by chcelo malych chalanov hrat hokej a nemozu, len preto, ze jeho rodicia na to nemaju. Tym som chcel povedat, ze kym budu v SNV KK, tak tu hokej nebude nikdy poriadne fungovat! ZOBUDTE SA VSETCI! Je potrebny novy manazment dravy a seriozny s jedinym cielom dvihnut novovesky hokej tam kam patri!
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: pista011 (pista011@gmail.com) - Streda, 16.04. 2008 - 06:51:01
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.FANKLUB.HK-SNV.SK
 
každy ma vlastný názor a ak chceš napisat list vedeniu môžeš aj ty ;) ... dam ti adresu ? :D
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: PetPets (petpet1@gmail.com) - Streda, 16.04. 2008 - 11:48:59
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.hk-snv.sk
 
Vargy nehnevaj sa ale pisal si to moc pekne. Vsetko ci o cosi prikraslil, vela veci nie je tak ako tam je napisane, neviem co tym dokazes, ze ukazes aki sme slavni alebo co. Vela veci s toho sa mi zda byt az moc pekne napisanych, zabudol si trocha aj negativnych veci, v hodnoteni sezony sa pise setko a nie len to najkrajsie a este k tomu prikraslene....

Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: rasto (grundik1@azet.sk) - Utorok, 15.04. 2008 - 17:31:41
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://hk-snv.sk
asi na novu sezona sa nechysta ziadne posilnenie kadra o skusenych hracov co by mali skusenost s extraligou .Ale myslim si ze tu nepride nikto nepochopim ako tu hokej konci ... chcel by som verit tomu ze snv chce narok zabojovat a postupit ale to co sa stalo tento rok nic proti hracom hrali ste dobre a vedenie neviem neviem mal by tu prist niekto kto chce dostat snv do extraligy ... Vedenie mali by ste si vstupit do svedomia lebo sme z vas velmi sklamani ! :( A vam fanklubaci chcem podakovat ze ste vzdy podporovali novovesky hokej myslim ze mame ten najvacsi fanklub !!!

Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: PETER64 (petertremko@zoznam.sk) - Utorok, 15.04. 2008 - 21:45:40
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Vďaka vám ??? Aké sú podmienky vstupu do W.B.W a či sa plati nejaké členské a koľko. Ďakujem

Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: rasto (grundik1@azet.sk) - Streda, 16.04. 2008 - 06:57:36
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://hk-snv.sk
Jasecko z Plzne je volny co tak mu dat ponuku vedenie??? Ale to vas asi netrapi vy tu chcete asi ten najlacnejsi kader aby vas tie laty vela nevysli vsak??

Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: jivanhoe (jivanhoe@zoznam.sk) - Streda, 16.04. 2008 - 10:11:05
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Krásne napísané, ako za čias bývalého režimu. Už ti len zavesiť na krk pioniersku šatku. Takýho riťolízačský list som už dávno nečítal. To, že hokejové vedenie nestojí za nič, ťa netrápi. Že celú sezónu oblbovalo fanúšikov sladkými rečami o postupe do extraligy, a pritom pre tento cieľ nič neurobilo, ťa netrápi. To, že pokiaľ bude duo K + K vo vedení, tak hokej v SNV nebude, ťa netrápi. Už len chýba tvoje poďakovanie duu K + K za to, že sme zasa nepostúpili !!!
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: ondrej (andrew.slovakia@post.sk) - Streda, 16.04. 2008 - 12:00:56
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
tak tak,, dakovne listy a "picoviny", ale za co ? za to ze sme opat v prvej lige ? toto som este nezazil. Dvojke KK kto veri, tak mi ho je uprimne luto :-D Viete vobec ako to chodi vo svete ? teraz nemyslim iba hokej ale aj firmy, kedze HK je tiez sro tak sa mozem o to opriet,, stanovia ja jasne ciele, pokial sa nesplnia, baj-baj a zopar vrcholovych ludi vo firme pride o pracu,, tak nevidim dovod preco by aj v HK to malo byt inak. Otazky typu: "Ale kto to bude robit ?" su smiesne, lebo vzdy sa niekto najde ;-)
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: vargy (t.vargy@gmail.com) - Streda, 16.04. 2008 - 15:54:39
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.activetrader.sk
 
Mozno ta to prekvapi, ale ja skutocne nemam najmensi dovod liezt nikomu do zadku. A ak mi neveris, tak ma to absolutne nestve, je mi jedno co si o tom myslis.

A nehnevaj sa na mna, ak odpovedas na otazku Kto to bude robit? Vzdy sa niekto najde, tak skutocne neviem, na co si myslel, ked si to pisal. Vies, ak je jedno vedenie zle, a nahradi ich niekto, lebo vzdy sa niekto najde, je tu pomerne vysoka pravdepodobnost, ze ten niekto kto sa nasiel bude este horsi. A aby bolo jasne, teraz nikoho nezhadzujem, ani neobhajujem. Pisem to vo vseobecnej rovine. Skusim to pre tych co maju problem s pochopenim jednoduchej vety zopakovat: Nikomu sa nestrkam do zadku, ani nikoho nikam nahadzem.
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: ondrej (andrew.slovakia@post.sk) - Streda, 16.04. 2008 - 16:28:19
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
vies co skus si este raz precitat ten list,, ked ti to nedochadza tak nech ti to vysvetli niekto iny, som sa tak rozpraval s kamaratmi osobne i po ICQ a zhodli sme sa ze ani jedina jedna negativna veta v nom nie je (myslim tym negativum na nejakeho cloveka), ta ked je vsetko take super, tak preco tu nie je EL ? skus porozmyslat ( a dokonca niektori sa z toho aj rehotali ze to tu uz dlho nebol taky "vitazoslavny" clanok iked sa prehralo )... za dalsie, ty co mas vystudovanu statistiku ze tu pises o pravdepodobnostiach? Podla mna o tom nemas ani sajnu. Je mi naozaj jedno ci sa dakomu peres do zadku abo ne, ale takto ten tvoj cely clanok vyznel... sorry za uprimnost, viem ze si to tak nemyslel, ale zial, stalo sa ...
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: vargy (t.vargy@gmail.com) - Streda, 16.04. 2008 - 16:37:05
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.activetrader.sk
 
Teraz sa tak trosku mylis. O statistike nieco viem. A este raz ti to zopakujuem. Toto nie je oda na klub a jeho vysledky, ale na pracu fanklubu. A ta bola v globale fakt dobra. Neviem, co je na tom nepochopitelne. A navyse ked vo fanklube nie si, tak nie dost dobre vies, ako to tam chodi, ake su tam plusy a minusy. Ale aj tak vdaka za kritiku. Priama konfrontacia, aj ked nie vzdy je konstruktivna, posuva jednotlivca, dopredu.

Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: loko1251 (loko1251@azet.sk) - Streda, 16.04. 2008 - 10:14:01
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
hej ako sa mozem dostat do fanklubu ??
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: vargy (t.vargy@gmail.com) - Streda, 16.04. 2008 - 15:55:43
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.activetrader.sk
 
Vypln prihlasku, ktora je na stiahnutie na fanklubackej stranke: http://fanklub.hk-snv.sk a posli ju.
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: pista011 (pista011@gmail.com) - Streda, 16.04. 2008 - 16:38:29
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.FANKLUB.HK-SNV.SK
 
ondrej , abc , a este neviem kto ...... je to list FANKLUBU re primatora a vedenie najdite mi jedneho sloveka z fanklubu ktoremu sa to nepači :) .... rozpravam každy ma vlastny nazor a každy vnima veci inač a nam z fanklubu sa tento list velmy pači ....
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: pista011 (pista011@gmail.com) - Streda, 16.04. 2008 - 16:40:39
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.FANKLUB.HK-SNV.SK
 
a este jedna vec načo by sm etu niekoho uražali ked kazdy vie ze sme nepostupily myslite si žeby topomohlo?...
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: PetPets (petpet1@gmail.com) - Streda, 16.04. 2008 - 16:46:24
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.hk-snv.sk
 
pista jedneho by problem nebolo najst, precitaj si vyssie co som napisal..
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: ondrej (andrew.slovakia@post.sk) - Streda, 16.04. 2008 - 16:53:39
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
no hej nesom vo fanklube mas pravdu, ale tiez som spojeny s niektorimi cez ICQ, a jedno ti mozem povedat na 100 percent, ze nie vsetkym sa tento list paci... menovat nebudem, lebo pre tych hlapcoch by to isto nebolo prijemne a mohli by vzniktnut pre takuto doslova prkotinu zvady... ja sa tiez nechcem hadat, bol som s vami na jeden vyjazd a myslim ze ste dobra partia, tak nech to ostane aj tak nadalej....

Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: vargy (t.vargy@gmail.com) - Streda, 16.04. 2008 - 16:49:24
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.activetrader.sk
Dobre, skusim to napisat najjasnejsie ako to len momentalne dokazem:
- Som velmi sklamany, z toho, ze sme nepostupili. Zrejme ovela viac, ako ti, ktori tu vypisuju, ako je to vsetko zle.
- Aj napriek vsetkym zlym veciam, ako su rozne hadky, a akekolvek ine problemy, tak si mylsim, ze tato sezno bola pre W.B.W. velmi uspesna. Mozno sa to niekomu bude zdat velmi malo, a velmi jednoduche, ale vznikli sme, vypracovali stanovy, zaregistrovali na MV SR, vyrobili plagaty, stranku, transparenty, vlajky, nadviazali spolupracu s inymi fanklubmi, s vedenim klubu a mesta, robili vyjazdy.... a mnoho inych veci, co popri pracovnych a studijnych povinnostiach (a par z nas ich malo fakt dost) nebolo prave jednoduche. A tuto cinnost sme robili na ukor vlastneho volneho, a niekedy aj pracovneho, casu a penazi.
- Este raz. Som sklamany z toho, ze sme nepostupili. Velmi sklamany.
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: PetPets (petpet1@gmail.com) - Streda, 16.04. 2008 - 18:24:12
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.hk-snv.sk
 
Vargy v tom mas pravdu, ale mne vadi na tom liste to, preco si ho pisal tak optimisticky, preco si tam dal len tie vsetky najlepsie veci a este ich prikraslil, mohol by som zacat ze kde sa o nas pisalo ?? Tusim ze raz v korzari aj to len malo a raz na ultras.sk co tam dal Bzuco clanok. A mozem pokracovat dalej, kde nas pochvalili tych par ludi v Bardejove popripade mozno zopar v BB (po zahadzani plochy kazdy nadaval aj hraci nasi by najradsej, tomu som doteraz nepochopil naco to bolo z nasej strany dobre). Preco tam nie je napisane ze od klubu sme nedostali ani korunu na vyjazd, Bystrica zaplatila svojim fanusikom 4 autobusy my sme za celu sezonu nedostali od nich ani korunu na vyjazd. Podakovanie patri samozrejme aj vedeniu klubu aj hlavne panovi primatorovi to uznavam aj ja, aj hracom samozrejme, no netreba sa na vsetky veci divat takymto "ruzovym" pohladom a pisat veci ako realne su. Dufam ze pochopis ako to myslim Vargy...
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: rasto (grundik1@azet.sk) - Streda, 16.04. 2008 - 21:18:36
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://hk-snv.sk
 
PetPets mas uplnu pravdu nemal by sa na to pozerat ruzovymi okuliarmy .Vargy mal si tam napisat aj ze ste od nich cakali finacnu pomoc a td. ale nevadi .Hlavna vec ze sme v 1.lige kto cital stredajsi korzar bolo o novoveskom hokeji ... Ked ste citali tak viete co myslim akych hracov mohli povolat ...
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: abc15 (matka1417@azet.sk) - Štvrtok, 17.04. 2008 - 14:40:59
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
mozes dat link na ten korzar? alebo ked nevies, aspon napis aky hraci to mohli byt
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: Beks (admin@hk-snv.sk) - Štvrtok, 17.04. 2008 - 17:41:54
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.hk-snv.sk
 
pisalo sa tam o kokymu, vaicovi, jaseckovi, fedorovi a podobne pokial dobre pamatam
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: vargy (t.vargy@gmail.com) - Streda, 16.04. 2008 - 21:37:32
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.activetrader.sk
 
Ano, chapem, ako si to myslel, a z tohto pohladu mas pravdu, mohlo tam byt aj viac kritiky. Uznavam. Ak sa mi v buducnosti dostane tej cti, tak sa budem snazit veci vykreslit realnejsie, a svoje slova budem konzultovat so sirsim okruhom podobne ako ja zaintersovanych ludi.

A diky za upozornenie. Posuva ma to dalej a dalej.

Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: rasto (grundik1@azet.sk) - Štvrtok, 17.04. 2008 - 17:21:15
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://hk-snv.sk
PROSIM VYBAVTE ESTE JEDEN OFF-LINE ROZHOVOR Z VEDENIM BOLO BY TO VELMI ZAUJIMAVE ...
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: rasto (grundik1@azet.sk) - Štvrtok, 17.04. 2008 - 17:29:49
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://hk-snv.sk
 
takABC tak tam pisalo ze ake mohli byt chyby ze preco sme nepostupili dali napr. ze po stadiona chodili hraci ako Jasecko,Koky,Vaic a ze nemal kto hrat a potom ze take posili prisli bo si urobili nove satne a VIp-ku skoro celu prerobili dali dymove skal co su na NHL urovni a take dristy ale mali v podstate pravdu lebsie bolo keby kupili hracov ne rekonstruovat stadion na 1.ligu??? Mohli dat peniaze do posil ...
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: Beks (admin@hk-snv.sk) - Štvrtok, 17.04. 2008 - 17:44:22
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.hk-snv.sk
 
offline rozhovory uz tuto sezonu uz nebudu, prinesieme iba obycajne rozhovory ohladom noviniek v klube
Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: rasto (grundik1@azet.sk) - Štvrtok, 17.04. 2008 - 17:55:59
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://hk-snv.sk
 
aha diki Beks a mozem sa spytat a to asi kedy budu nejake novinky bo som nedockavy vies ja tu kazdy den som a cakam ci daco nebude :D

Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: LASHYI (lashyi222@azet.sk) - Streda, 14.05. 2008 - 10:40:06
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
velmi pekne napisane...to ma stve...mohlo tam byt ovela viac kritiky na kkduo...

Re: Fanklub odovzdal primátorovi a vedeniu klubu otvorený list (Hodnotenie: 1)
Od: bakulenka (iris2@centrum.sk) - Pondelok, 16.11. 2009 - 21:24:42
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Vzostupy a pády, avšak je potrebné hľadať príčinu týchto pádov. Keby hráči sa venovali viac hokeju ako vlastným radovánkam v baroch ako to v poslednej dobe praktizovali hráči Petruk,Fojtík,Čintala,Školiak,Holečo načele s pánom trénerom Horvátom, nie je sa čomu čudovať, že sú neschopní na ľade,pretož nevládzu a keď idú do Trenčína, tak pred odchodom si dajú ešte pivo, tak ako môžu reprezentovať mesto.To nie je nikomu ľúto, že mrhajú s peniazmi mesta, ktoré do nich investuje a taktiež s peniazmi sponzorov? Zamyslite sa nad tým pán primátor aj pán prezident hokejového klubu.